maandag, augustus 21, 2006

In den beginne...


...was er een blanco blog. Echter! Daar komt bij deze verandering in!
Ik weet het, ik ben nog niet weg, maar binnen twee (2!) weken dus wel en ik moet oefenen!
I kid you not, we willen niet dat ik -in het voor vaders computerhulp onbereikbare Spanje- als een volslagen idioot met mijn muis naar het scherm begin te smijten... (it happens, it happens, hoewel iets moeizamer met touchpad...)

Ik ben bijvoorbeeld al een half uur bezig met uit te vissen hoe je hier foto's opzet, want zij die mij kennen weten dat ik een paparazzo eerste klas ben (hoewel je het aan de kwaliteit van de kiekjes niet altijd zou zeggen) en we zouden niet willen dat jullie thuisblijvers die pareltjes ontzegd worden, ahnee.
Bovendien hanteren die spanjolen quertytoetsborden, dus laat het sukkelen beginnen!!

PS: Foto uploaden schijnt te lukken: dit ben ik in Valencia, deel 1!

Geen opmerkingen: