vrijdag, februari 09, 2007

Muuh

Terwijl ik hier rond de oren geslagen werd met verhalen over pakken sneeuw en toestanden zat ik hier maar schoontjes in de pletseregen! Gelukkig is't intussen weer een aangename 20 graden en ik moet echt nekeer stoppen met over het weer te klappen.
Bon, na mijn laatste examen de maandag kregen we direct al wissel van de wacht: Duitse nummer één ingewisseld voor Duitse nummer twee (al een chance da we het tiketteken bijgehouden hadden niewaar). Welkom Sigrid -zeg maar Siggy- Duitse (ik denk niet dat dat haar echte achternaam is, maar alla)! Die kreeg al op haar eerste avond een fiesta total op haar dak, compleet met crossdressing en politie aan onze deur (ja, den tweede keer, we moeten ons gedeisd houden want reclamatie van kotbaas! iih) In de plaats van eerst nekeer politely te komen vragen of het wat stiller kan eh zeg? Dienen baby van hun bleit ons ook elke nacht wakker zenne.
(Crossdressing: één foto zegt in dit geval zeer weinig! Vlnr Jelle Dan John Craig)

Spontaan komt ook het liedje "Genderbender" in me op, vanwaar, ik weet het ook niet.

Anyhussy, de woensdag kwamen Cédric en companie Valencia terroriseren (of dan vooral Frederik zijn kot) en zijn we 's avonds altegaar naar Bolsería geweest en nadien naar Piccadilly, een CLUB! ("kloep", als ge Spaans wilt klinken) Amma gaaad, ikke in een club!! I know. En dan om 6u omeletten eten op 't appartement. Erasmus, ge moet er iets voor over hebben hé!

Ik weet ook niet wat dat is met de hormonen van onze gasten hier, maar dit tafereeltje kiektege mijn camera gisteravond (ik weet dat dat geen werkwoord is):
(Claire Kate Sigi Alison Eddie) (Eddie)
Dat elandgewei is om mijne froefroe uit mijn ogen te houden hé gasten. We lopen hier nu allemaal rond met babygladde vellekes!!

Eddie en ik hebben vandaag een rondje Toerist in eigen Stad gedaan en de Micalet toren beklommen, alwaar de klokkenluider, 16 jaar jong, juist zijn vriendinnekes een demonstratie (u raadt het al) klokkenluiden aan het geven was. In 't afdalen ei zo na van de zeeeeker 1001 tredekes gekukeld, en een koffietje gedronken met Jacob (US) en Dennis (Dui) die ook toerist in eigen stad aan 't spelen waren. 't Zijn tijden hé.


Er gaat deze week veel volk voorgoed naar huis na een semester Erasmus, dus smijten ze met feestjes rond onze oren. Maarja, ge hebt een weekske vrijaf voor iets hé!
Voor ik echter weer nonkels en tantes moet overtuigen van het feit dat ik hier weldegelijk studeer ook:
Ok, dat ben ik niet maar probeer eens ne foto te trekken van uw eigen ikzelve al studerende hé!
(de onbestaande werkwoordsvormen blijven komen!)

Als afsluiter moet ik mij nog even verexcuseren (!) voor het feit dat ik geen overgang whatsoever tussen mijn paragrafen schijn te kunnen bedenken. Hak op de tak for you!!

Geen opmerkingen: