woensdag, december 13, 2006

Lieve lezertjes,

Ik heb een fantastische week achter de rug in Londen en Gran Canaria, met prachtig weer (ja, ook in Londen!) en grappige avonturen. Ik ben nog druk bezig met het aanvullen van mijn dagboek in de minuten die ik over heb tussen lessen volgen, taken maken en koten versieren voor Kerstmis door.
Ik ga waarschijnlijk geen tijd meer hebben om wat te vertellen over ons tripje, maar wie het interesseert kan binnen 9 dagen uiteraard bij mijn eigen ikzelve terecht!
Vrijdag 22 december om 12.15u kom ik toe op Zaventem en tziet er naar uit naar ik moederziel alleen naar Gent ga mogen treinen, dus lieve vriendjes die niets belangrijks omhanden hebben mogen mij altijd tegemoetkomen!

Kate en ik hebben ons gisteren geamuseerd met het versieren van ons appertement voor het kerstfeestje dat we vanavond hosten. Die Chinese winkels, zo weten de mensen die mij hier al komen bezoeken zijn, zijn een waar godsgeschenk voor tacky versiering en/of goedkope huis-tuin-en-keukenbenodigdheden, dus we hebben ons eens laten gaan, met volgend erg fout resultaat:

Het filmpje wordt as we speak op YouTube upgeloaded (Groen Boekje, where art thou???)

Geen opmerkingen: