zaterdag, mei 19, 2007

My 1 minute of fame

Zoals u weet, of misschien ook niet (de 3 mensen die mijn blog lezen weten het waarschijnlijk wel) kregen we een paar weken geleden op het strand (totally minding our own business) een hyperactieve reporter op ons dak die onder andere op Alison ging liggen om Kate te interviewen. Ook kan Kate in juli haar special pink bike verkopen met een bordje "As seen on TV" en 20euro bij.
Helaas hadden we die uitzending gemist (ook omdat we helemaal niet wisten of dat überhaupt wel voor tv was, of gewoon voor een reportageke van de America's Cup), maar een vriendin van ons heeft het wél gezien én getrackt op het internet:
http://www.video.telecinco.es/reproductor7.htm?tipo=rapido&idSkin=163&urlVideo=mms://media.telecinco.es/telecinco/cqc_ba/070430_american.wmv#
(eerste minuut)
Hahaha! Ik ben degene die er voor spek en bonen bijligt, Alison is degene die ligt te giechelen voor dood en Kate is bij wijze van eliminatie die andere.
En die roze fiets gaat nog grootse dingen doen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Clairetje!
Er zijn weldegelijk meer dan drie mensen die je blog lezen!.. reageren is iets anders.. Ik wilde het filmpje bekijken maar die site wil maar niet openen!jammer!
Voor de rest niet veel nieuws uit Gent.. Iedereen blokt! Kheb gisteren je cursus mediasociologie van Alexis gekregen (bedankt btw) dus kan ik nu NOG meer studeren! :)Ik stuur je nog wel es een mailtje tussen de blokuurtjes door!
Geniet er daar verder van en ook alvast veel succes met je examens!
Die begonnen pas laat zeker eh?
zoen
Han