zondag, september 24, 2006

Geen Standaard online meer voor mij!

Ziet da nekeer, ons gloednieuw douchegordijn! Ge zijt nen communicatiewetenschapper of ge zijt het niet hé! En behalve dat ze omgekeerd én in spiegelschrift hangen zijn de artikels zeer verrijkend!

Gisteren in de videotheek: 3 films voor €3! Kan Claire dat aan haar neus laten voorbijgaan? Neehee! Charlie & the Chocolate Factory, Motorcycle Diaries en The Village it was! Enkel de eerste nog maar gezien echter, we kunnen de instellingen bij de andere twee niet direct vinden en The Village gedubd in 't Spaans lijkt me weliswaar een geestige ervaring, maar niet één die ik de komende weken wil meemaken.


Dit gezegd zijnde, Eddie is vanaf nu door Jelle herdoopt tot Oddie. En inderdaad, als Jelle wegens het niet capabel zijn van niet-Belgen tot het deftig uitspreken van zijn naam nu als "Yellow" door het leven gaat, dan is "Oddie" genoemd worden maar een gepaste straf. We hebben er even aan gedacht ook als "Kote" en "Clore" door het leven te gaan, maar we beslisten dat onze gewone namen nog niet zo slecht waren,
(We zeveren hier echt wat af zenne) waarna we ons met onze sangria én in pyjama in de zetel nestelden voor een avondje Charlie & The Chocolate Factory!

Van chocolade gesproken, Pol is hier gisterenmiddag toegekomen en het doosje pralines dat als verstekeling in zijn koffer zat geniet hier veel bijval! Ik ga niet zeggen dat de chocolade hier niet te vreten is (dat zou heiligschennis zijn)maar de chocolade is hier niet te vreten.
En wil iemand mij volgende keer aub een flesje Kriek meebrengen?

Geen opmerkingen: