woensdag, september 20, 2006

Gene paniek, ik ben niet verdwaald in de jungle die Valencia is, hoewel ik mij wel al een paar keer van gebouw vergist heb (ge staat dan zo belachelijk voor die deur uw sleutel in het sleutelgat te proberen krijgen). Ons internet heeft het de nacht van zaterdag op zondag laten afweten dus is het weer wat lastiger contact te maken met het thuisfront.

Vandaag heb ik normaalgezien mijn eerste dag les (échte les, geen les Spaans)maar op internet was er tot gisterenavond niets te vinden op internet van lesroosters ofzo. We zijn hier dus om 9u toegestuikt in een verlaten universiteitsgebouw en zitten dus nu in de mediatheek de lesroosters (waarschijnlijk er vannacht opgezet) uit te printen. Het wordt echt puzzelwerk een lesrooster samen te stellen met interessante vakken die elkaar niet overlappen, met genoeg studiepunten en die geaccepteerd worden door de UGent, maar goed,we zullen dat varkentje wel wassen.

More news to come, kmoet nog zoveel vertellen, maar dat komt wel eens ons internet gefixt is. (ik betaal alleszins niet voor deze maand hoor!)

Geen opmerkingen: